За інформацією ЛКП «Львівавтодор», під час виконання робіт з’ясувалося, що дані про оновлення пільгових профілів у період з 18-28 березня не збереглися.

Відтак, аби запобігти блокуванню карток, пільговиків, які надавали документи для продовження терміну дії профілів своїх карток впродовж 18-28 березня, просять подати їх повторно.

«Під час виконання робіт підрядник зауважив, що частина профілів потребують оновлення даних.  -  Тож, аби запобігти блокуванню карток,  пільговикам, які надавали документи для продовження терміну дії профілів впродовж 18-28 березня, необхідно подати їх повторно. Пільговикам, які надавали для продовження терміну дії профілю транспортної картки актуальний пільговий документ в період 18 – 28 березня, необхідно це зробити знову, тому що дані в системі не збереглися і термін дії картки не продовжено. Відповідно – картка блокуватиметься при спробі завалідувати проїзд», - зазначили у ЛКП «Львівавтодор».

Продовжити термін дії пільги можна у такі способи:

–  онлайн через Портал мешканця, інструкція тут: 

–  записатись на прийом в один з пунктів прийому документів за номером телефону гарячої лінії ЛКП “Львівавтодор”: 0800 303 007.

Нагадаємо, про впровадження електронного квитка у громадському транспорті Львова заговорили ще у 2012 році. Місто мало стати першим в Україні, що запустить спеціалізовану систему оплати за проїзд. За задумом, це б дозволило ліквідувати обіг чорної готівки та облікувати всіх пасажирів, для прозорості ринку перевезень. Та в підсумку, столиця Галичини може претендувати на запис до книги рекордів Гіннеса у номінації найдовшого впровадження Е-квитка. А як показала практика — і найбільш невдалого. Незабаром виповнюється 100 днів, з дати запровадження нової системи оплати проїзду. З цієї нагоди журналісти проєкту розслідувань «Змови» проаналізували, задум авторів і його відверто провальний результат.

ІА "Вголос": НОВИНИ