[media=133218,133219,133220,133221] 

Про це кореспондентові «Вголосу» розповів заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Сергій Бабак.

«Є різні види дорожніх робіт: капітальний , поточний, ямковий. Зараз ми освоюємо нову технологію, якої у Львові ще не практикували. Для того, щоб тріщини не перетворювали у вибоїни, ми позначаємо їх фарбою, після чого в хід йде фреза, яка робить невеликі розрізи. Тоді їх заповнюють мастилом, до складу якого входить спеціальний пластикат. Новий підхід до ремонту дозволяє не перекривати дорогу та мінімізує загальні витрати. В середньому ділянки залишатимуться неушкодженими до 5 років, а ремонт стане дешевшим на 30%».

Також чиновник зазначив, що за рік у Львові впровадили вже 3 технології: ремонт ям за допомогою чеської техніки з інфрачервоним прогрівом полотна, ремонт тріщин та нанотехнології на основі пластикату.

«Мало є будувати дороги, їх потрібно якісно обслуговувати. Саме те, що ми робимо сьогодні, попереджує утворення великих ям. На жаль, ми не є передовою країною Європи, але за останній час впровадили багато дійсно сучасного. І якщо будемо бачити ще щось цікаве та вигідне – обов’язково втілимо це у Львові».

Окрім того, Сергій Бабак повідомив, що на вул. Княгині Ольги ремонтують 5,5 км, які обійдуться в 496 тисяч гривень.

«Плануємо також розпочати ремонт на вул. Двірцевій, С. Бандери та Б. Хмельницького. Раніше технологію тестували на вул. Науковій, яка й показала, що підхід справді вигідний».

ІА "Вголос": НОВИНИ