Команда з Forschungszentrum Jülich домоглася прориву на шляху до практичної придатності твердотільних батарей. Вони зуміли знайти рішення, яке дозволить швидше заряджати батареї, які і так мають величезний запас енергії і повільно розряджаються. Про це повідомляє ТСН за даними Automobilwoche.

Твердотільні батареї - велика надія для автомобілебудування на шляху до практичного застосування електронної мобільності. Вони не містять рідких речовин, які можуть протікати чи займатися. Вони безпечніші і більш довговічні, ніж літій-іонні акумулятори.

Основним недоліком твердотілих батарей залишається низький рівень струму, з яким він може заряджатися або розряджатися. На підзарядку батареї потрібно більше 10-12 годин. А вчені з Jülich знайшли вирішення цього питання. На думку спеціалістів, покращення досягнуто шляхом грамотного вибору компонентів, які були виготовлені з фосфатних сполук. Вони добре поєднуються механічно і хімічно.

«У початкових випробуваннях новий акумуляторний блок був досить стабільним протягом 500 циклів зарядки і розрядки і досі мав понад 84 відсотків його первісної потужності», - говорить дослідник Шичень Ю.

Вчені відзначили, що розробка вже була запатентована, але в перспективі вони намагаються домогтися того, щоб жодного відсотка не було втрачено в процесі експлуатації.

ІА "Вголос": НОВИНИ