Про це йдеться в заяві компанії «Мастер-Авіа», яка орендує аеропорт.

«14 червня 2018 року адміністративні будівлі та термінали Міжнародного аеропорту «Київ» були заблоковані співробітниками НАБУ, які були озброєні автоматичною зброєю. Протягом 19 годин керівництво аеропорту та компанії «Мастер-Авіа», в тому числі керівники відділів та ключові співробітники» утримувалися у своїх кабінетах без засобів зв’язку та можливості координувати роботу аеропорту», — заявили в компанії.

«Мастер»Авіа» вважає, що через такі дії детективів НАБУ співробітники аеропорту не змогли попередити аварію пасажирського літака Bravo рейсу Анталія-Київ, який під час посадки викотився за межі злітної смуги.

У Національному антикорупційному бюро Громадському повідомили, що ознайомилися із заявою аеропорту, однак прокоментувати одразу цю ситуацію не змогли. Через приблизно 5 годин у НАБУ оприлюднили офіційну заяву, в якій стверджується, що слідчі дії не могли бути причиною аварії літака.

«Звинувачення у блокуванні роботи, через що буцімто виявилось неможливим запобігти аварії літака, не відповідають дійсності. НАБУ переконане, подібні публікації можуть свідчити про бажання перекласти відповідальність за інцидент та відволікти увагу суспільства від факту розслідування детективами Бюро зловживань при використанні майна аеропорту», — заявили в бюро.

У НАБУ підтвердили, що 14 червня в аеропорту дійсно проводилися обшуки на підставі ухвали Солом’янського суду Києва. За даними детективів, обшуки були виключно в адміністративних приміщеннях, в яких розташовані кабінети керівництва компанії, бухгалтерії, фінансового та юридичного управлінь. «Тобто тих підрозділів, які безпосередньо не займаються технічним забезпеченням організації польотів та їхньої безпеки».

Обмеження в пересуванні детективи НАБУ застосували проти частини керівництва «Мастер-Авіа» та одного з кінцевих власників цієї компанії, які, на думку детективів Бюро, можуть бути причетні до вчинення корупційного злочину.

«Водночас технічний персонал аеропорту, співробітники компанії, які здійснювали безпосереднє обслуговування злітної смуги, координували польоти, могли безперешкодно перебувати на своїх робочих місцях, вільно пересуватися територією аеропорту та в повній мірі виконувати свої службові обов’язки», — заявили в НАБУ.

Нагадаємо, що аеропорт «Київ» тимчасово закривали на кілька годин через аварію пасажирського літака авіакомпанії Bravo, який летів з Анталії до Києва. Під час посадки і гальмування в аеропорту літак розвернуло і винесло зі злітно-посадкової смуги.

Пізніше стало відомо, що в Жулянах утилізують літак, який викотився з посадкової смуги.

ІА "Вголос": НОВИНИ