Про це пише The Wall Street Journal.

Повідомляють, що компанія хоче запустити трансляцію власних телепередач до кінця 2017 року. Фільми та телепрограми будуть доступними передплатникам сервісу Apple Music, де вже можна знайти кілька документальних стрічок про музикантів.

Також у виданні пишуть, що таке бажання Apple створювати власний медіаконтент свідчить про плани розширити вплив на ринок та конкурувати зі шведським сервісом потокового відтворення музики Spotify, а також онлайн-платформами Netflix і Amazon.

Водночас наголошують, що компанія протягом останніх кількох місяців вела переговори з виробниками контенту для придбання прав на телепрограми, які не стосуються музики. Проте угода з купівлі продюсерських сценаріїв ще не укладена через допрацювання деталей бізнес-стратегії про оригіналний контент.

До всього, у виданні вказують, що компанія контактувала із досвідченими маркетологами із просування медіаконтенту для їхнього подальшого працевлаштування в корпорації.
 

ІА "Вголос": НОВИНИ