Результати спостережень вчених були опубліковані в «Astrophysical Journal», пишуть «РИА Новости».

Пульсари – це осбливий вид нейтронних зірок, з полюсів яких виходять пучки радіохвиль. Зазвичай молоді пульсари дуже швидко обертаються, але поступово сповільнюються, оскільки витрачають свою енергію на обертання. Разом з тим, якщо у пульсара є компаньйон, він може знову почати обертатися.
У свою чергу, пульсари-«вампіри» поглинають матерію сусідньої зірки не постійно, а з великими перервами. Раніше астрофізики вважали, що ці перерви пов'язані з тим, що нейтронна зірка періодично «захлинається» і починає викидати, а не поглинати матерію. Тепер, завдяки спостереженнями ван Штадена вчені думають, що це не так.

Спостерігаючи за пульсаром J1723-2837 протягом декількох тижнів, ван Штаден зауважив, що яскравість зірки, що обертається навколо нього, змінювалася частіше, ніж зірка зробила один оберт по орбіті. Крім того, він виявив, що на поверхні цієї зірки були незвичайно великі сонячні плями, які з'являлися в певні періоди часу.

Проаналізувавши ці дані, вчені дійшли до висновку, що пульсар припиняє «поїдання» зірки не самостійно. Судячи з появи плям на поверхні зірки-сусідки J1723-2837, вона активно чинить опір поїданню завдяки наявності у неї потужного магнітного поля. Коли пульсар починає перетягувати матерію, зірка поступово «розкручується», що прискорює рух потоків плазми в її надрах і посилює її магнітне поле. Це поле перешкоджає втечі плазми, що складається з заряджених частинок, в бік пульсара. Це відкриття може пояснювати дивацтва в «поведінці» пульсарів, зокрема, дати відповідь на питання, чому вони іноді миттєво перетворюються на об'єкти іншого типу.