Про це пише Bloomberg з посиланням на заступника директора «Росатома» Кирила Комарова.

«Еволюція автомобільного бізнесу відбувається значно швидше, ніж прогнозувалося. Ми плануємо створити комплексну виробничу лінію, від літія до виготовлення акумуляторів чи навіть співпраці з автовиробниками», – сказав він.

За словами Комарова, російська компанія планує зробити так, щоб до 2030 року 30% її доходів приносили проекти, не пов'язані з атомною енергетикою. Видання нагадує, що в Торонто у «Росатома» є дочірній підрозділ Uranium One Inc.. Через нього російська компанія планує відкрити торговельну компанії в Швейцарії, яка буде займатися нинішніми операціями канадської «дочки» і водночас роширювати свою діяльність за рахунок продажу літію і інших металів, які використовуються у батареях.

Раніше Bloomberg писав, що революція електромобілів потрясла найбільші ринки металів. Попит на літій, кобальт і алюміній зростає разом з виробництвом електромобілів. Кобальт цього року подорожчав на 74% на Лондонській біржі металів. І це після того, як його вартість підскочила на 37% у 2016-му році. Вартість літію зростає впродовж останніх років. Мідь теж зросла в ціні на 15% в 2017-му через ознаки відновлення економічного зростання, зокрема, в Китаї.

Також Fitch попередила нафтові компанії про загрозу з боку електромобілів. Агенція дає дуже похмурий довгостроковий прогноз для гігантів нафтового ринку, таких як Chevron, ExxonMobil, Royal Dutch Sell. Загроза для них полягає в тому, що поширення електромобілів може створити «смертельну інвестиційну спіраль», через яку знервовані власники акцій нафтових компаній почнуть продавати свої частки, підвищуючи ціну боргів.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ