Про це пише "Центр транспортних стратегій".

"Саме в сегменті junk bonds (викидні, високоприбуткові облігації) визначився самий високоприбутковий актив минулого року – єврооблігації "Укрзалізниці" з погашенням у травні 2018 року. Інвестиції в цей борг могли за рік принести практично 90% прибутковості, перевищивши навіть прибутковість Ямайського фондового індексу, який показав за рік +83% (лідера в сегменті акцій) і найприбутковішою валюти 2015 року - сомалійського шилінга (+18% за рік)", - йдеться у публікації.

На жаль, пише видання, пишатися такою динамікою не доводиться, адже вона "відображає скоріше не висоту зльоту, а глибину падіння вартості на початок минулого року, з якої паперів вдалося відновитися".

"Багато в чому зростанню вартості своїх облігацій УЗ повинна бути вдячна макроекономічній стабілізації в країні і виходу України з переддефолтного стану, що відображає і зростання прибутковості суверенного боргу України, який був успішно реструктуризований. Наприклад, випуск держбондів з погашенням у вересні 2020 року показав 50%-ю прибутковість, багато в чому ставлячи тренд вартості інших квазідержавних торгованих боргових паперів, найбільш яскравим з яких є УЗ", - пише ЦТС.

ІА "Вголос": НОВИНИ