Про це повідомив в інтерв'ю «Ліга.НЕТ» голова правління компанії Войцех Балчун.

За його словами, це амбітне завдання, яке потребує часу та великих коштів.

Відповідаючи на питання, де будуть взяті необхідні кошти, Балчун сказав: «Зараз ми чекаємо рішення уряду, яке дозволить розпоряджатися нашим майном. Потім ми зможемо цим керувати і позбуватися від того, що нам не потрібно, але має цінність. За рахунок цього можна буде фінансувати наші інвестиції. Ми говоримо про перетворення наших вокзалів в торгові центри. В Україні зробити це не так просто, як у Польщі. Тому що більшість вокзалів у великих містах - це пам'ятки архітектури. Але також є територія навколо них, яка може використовуватися у співпраці із зовнішніми партнерами, щоб, зберігаючи історичний характер будівель вокзалів, використовувати їх у комерційних цілях».

«Друга частина наших послуг для пасажирів - приміські перевезення. Ця частина найбільш проблемна. Чому вона в такому стані? На відміну від країн Західної Європи, ми не отримуємо жодної фінансової підтримки від уряду чи самоврядування. Польський PKP-інтерсіті отримує величезні прямі дотації від держави. Забезпечити низьку ціну квитка для людей, які їдуть на роботу або в школу, - це обов'язок держави. Це дозволяє запропонувати пасажирам зовсім інші стандарти. В Україні ми самі вирішуємо ці проблеми за рахунок вантажних перевезень. Поки система не зміниться, ситуація не зміниться», - зазначив голова правління УЗ.

«Вголос»

 

ІА "Вголос": НОВИНИ