Про це пише «Економічна правда».

Як наголошено, минулого року Броудер запустив сайт «DoNotPay», який допомагав користувачам оскаржувати несправедливі штрафи за парковку.

Потім він зробив ще один крок, створивши комп'ютерну програму, яка допомагає людям у різних юридичних труднощах, пише видання.

Після того, як ЗМІ написали про «DoNotPay», користувачі засипали розробника питаннями про те, як використовувати сайт, про законодавство.

«Я пробував відповідати на кожне запитання, але сайт набирав популярності та стало складно коментувати кожен email докладно», – розповів Броудер у коментарі «Mashable».

«Кращим способом для вирішення цієї проблеми стала б комп'ютерна програма, яка могла б спілкуватися з користувачами, відповідати на запитання, як людина, і генерувати тексти апеляційних скарг», – пояснив він.

Робот працює так: спочатку ставить користувачеві серію запитань, а коли інформації стає досить і за умови, що користувач має законні підстави для апеляції, генерує текст для апеляційного документа.

Він уміє справлятися із ситуаціями з несправедливими штрафами за парковку, страховкою платежів, скасуванням рейсів або поїздів. За чотири місяці роботи сайт заощадив користувачам близько 2 млн фунтів (близько 3 млн дол.).

Програма вміє комбінувати фрази, шукати ключові слова й навчається. Якщо робот ніяк не може допомогти користувачеві, він пропонує зв'язатися з розробником безпосередньо.

Послугами робота скористалося близько 86 тисяч користувачів, причому 40% стверджували, що змогли домогтися успіху у своїх розглядах (середній розмір штрафу становить близько 60 фунтів).

ІА "Вголос": НОВИНИ