Загальна кошторисна вартість будівництва у КМДА оцінили в 11 186, 617 тис грн, передає УНІАН

З цієї суми 7,7 млрд грн складають власне будівельні роботи; ще трохи більше 1,1 млрд грн – устаткування, меблі та інвентар; і 2,3 млрд грн передбачено на інші витрати.

Згідно планів міської влади, довжина лінії метро від станції «Сирець» на масив Виноградар становитиме 7,39 км. А будувати її планують у закритий спосіб (довжиною 1,3 км) та у відкритий (решта 6,09 км).

Техніко-економічне обґрунтування передбачає будівництво чотирьох станцій метро – дві з них у першій черзі будівництва і по одній станції – у другій та третій черзі. Як уточнили чиновники, електродепо Виноградар буде зводитись під час третьої черги будівництва. Площа забудови становитиме майже 43 тис. кв. м, а передбачена поверховість корпусів - 1,2,3,8.

За підрахунками експертів, тривалість будівництва становитиме 107,5 місяців (перша черга – 36 місяців, друга – 32 і третя – 39,5 місяців). 

Також у КМДА розраховують, що пропускна здатність лінії становитиме 40 поїздів на годину, а провізна здатність – 34 тис. пасажирів на годину.

Загалом на цій гілці метро працюватимуть 1385, з яких у депо - 1107 осіб. Водночас вказується, що кількість новостворених робочих місць становитиме 660, з яких у депо – 486.

Нагадаємо, будівництво метро на столичний Виноградар почнуть вже цього року. 

«Вголос»

 

ІА "Вголос": НОВИНИ