Про це під час спілкування з журналістами заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, повідомляє «Укрінформу».

«Ми працюємо над концесією українських доріг, так звані платні дороги, які будуть будуватися до існуючих безкоштовних. Наразі розробляється технічно-економічне обгрунтування для двох потенційних ділянок – це Львів-Краківець і Київ-Біла Церка. Після цього ми зможемо перейти до спілкування з потенційними інвесторами і провести тендерні процедури. Ми прогнозуємо, що ці речі будуть тривати упродовж 2018 року, і в 2019 ми можемо говорити про початок фізичних робіт», – заявив Омелян.

Урядовець зауважив, що процес сповільнює декілька чинників. Зокрема, за словами міністра, у європейській практиці – 90% фінсування таких проектів забезпечує держава, а по-друге, трафік автомобілів в Україні достатньо невисокий.

«Дорожній фонд може бути гарантією повернення коштів інвестору у разі недостачі трафіку. Це прозора формула, яка повсюдно працює в Європі. Я сподіваюся, що перші пілоти будуть успішними, це ділянки від 50 до 100 км довжиною, і тоді ми зможемо говорити про ефективну модель платних доріг для України», – резюмував він.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ