[media=138045,138046,138047]
Про це пише «ВВС Україна».
Він вже з'явився у японських магазинах у понеділок. Напій лише з лимонним смаком, його вміст спирту від 3% до 7%. Повідомляється, що під час створення напою орієнтувалися на молодих споживачів, особливо на жінок.
За традицією компанії, рецепт тримають у суворій таємниці. Наразі у Японії має велику популярність напій Чухай – газована вода з ароматизаторами, до якої додали місцевий алкогольний напій сьотю. Чухай також продають у банках і в ньому від 3% до 8% спирту.
У Coca-Cola кажуть, що алкогольні напої поки планують випускати лише в Японії.
Чухай реалізують на ринку як альтернативу пиву. Напій став дуже популярним серед жінок.
У листопаді аналітик Wells Fargo Бонні Херцог сказала, що Coca-Cola може вийти на ринок алкогольних напоїв «у преміальних сегментах ринку, таких як крафтові напої для дорослих».
Японські компанії з виробництва алкогольних напоїв Kirin, Suntory та Asahi виробляють різні види цього напою і продовжують експериментувати з його смаком. Найпоширеніші ароматизатори в таких напоях – цитрусові, наприклад, грейпфрут або лимон.
У 1990-х роках подібні британські бренди – Hooch, Reef, Smirnoff Ice та Bacardi Breezer – стали дуже популярними. Але реакція на них була суперечливою. Такі напої викликали побоювання, що вони заохочуватимуть молодь вживати алкоголь у великій кількості.
Coca-Cola, помітивши, що молоде покоління серйозно ставиться до свого здоров'я і, відповідно, купує менше газованих напоїв із великою концентрацією цукру, вже не перший рік купує компанії, що виробляють воду у пляшках і чай.
ІА "Вголос": НОВИНИ