Про це повідомляє «Телеграф».

Продукт має стати ексклюзивним, а також удвічі дорожчим за звичайне молоко.

Молоко від «Coca-Cola» матиме низький вміст цукру, більше білків та не міститиме лактози. Компанія вважає, що продукт підкорить ринок і в майбутньому принесе неймовірний прибуток.

Завдяки спеціальній фільтрації молока напій позиціонуватимуть як товар преміум-класу, який «смакує краще».

«Ми маємо намір продавати напій удвічі дорожче, ніж коштує звичайне молоко», – сказала віце-президент компанії Сенді Дуглас під час учорашньої конференції «Morgan Stanley Global Consumer Conference».

Нове, «поліпшене» молоко під маркою «Fairlife» надійде в продаж у США на початку грудня.

ІА "Вголос": НОВИНИ