Про це повідомив кореспондент «Вголосу».

Зокрема, депутат Львівської міської ради Валерій Веремчук поцікавився в керівника юридичного управління Львівської міської ради Гелени Пайонкевич, на підставі чого місто уклало договір на обслуговування 53-го маршруту з новим перевізником, попри те, що було досягнуто домовленостей про підписання мирової угоди з компанією «Успіх БМ».

«Це суперечить рішенням Львівської міської ради», – сказав депутат. Утім відповіді так і не дочекався.

За словами Веремчука, не зрозуміло, чого домагається Львівська міська рада. Адже ані в комунальних перевізників, ані в приватних усе одно немає вільних автобусів, які можна було б залучити для обслуговування маршрутів, відібраних у компанії «Успіх БМ».

«Ми що, хочемо зупинити транспорт у Львові й повернутися до 1 січня 2012 року, коли після впровадження нової схеми руху в місті виник транспортний колапс?» – риторично поцікавився він.

Депутат Роман Федишин також наголосив, що порушення мають усі перевізники, однак чомусь місто карає лише вибірково, а саме – «Успіх БМ», з яким розірвало договори.

«Не зрозуміло, на підставі чого в них відібрали 53-й маршрут?» – спитав депутат.

Голова фракції ВО «Свобода» у Львівській міській раді Любомир Мельничук також наголосив, що ситуація з транспортом у Львові – критична, є сотні й тисячі скарг, спостерігають абсолютно незадовільну роботу багатьох перевізників. За його словами, найбільше нарікань до комунального підприємства АТП №1, а реакції від мерії – жодної.

Коментуючи ситуацію з «Успіх БМ» і мировою угодою, яку мало укласти місто з цим перевізником, депутат Юрій Кужелюк додав, що всі домовленості у Львові нагадують мінські: щойно переговори завершилися, одразу відкривають вогонь.

Нагадаємо, сьогодні, 29 січня, на сесії Львівської міськради директор підприємства «Успіх БМ» Юрій Мельник виступив з вимогою до мера Львова Андрія Садового дати компанії-перевізнику спокійно працювати та повернути їй на обслуговування незаконно відібраний маршрут №53.

ІА "Вголос": НОВИНИ