Про це під час прес-конференції заявив начальник Головного територіального управління юстиції у Львівській області Ярослав Жукровський, інформує кореспондент «Вголосу».

За його словами, для цього у 7-ми районних держадміністраціях, 5-ти містах і 2-х сільських радах уже внесено відповідні зміни у штатні розписи.

«Зараз триває навчання реєстраторів, які мають отримати індефікатори послуг. Після цього послуги з реєстрації нерухомості та майнових прав буде повністю передано на місця. Термін уже визначено. Залишилося три тижні», – пояснив Жукровський.

До того ж начальник адміністративно-господарського управління Львівської міської ради Валентина Бартошик запевнила, що ухвалою сесії міської ради було затверджено рішення, згідно з яким визначено структурний підрозділ, на який покладено прийняття цих повноважень. На наступному засіданні сесії буде розроблено штатний розклад.

«На сьогодні ми організували роботу в тестовому форматі й наші працівники вивчають законодавство. Питання щодо самої процедури не є складними, однак є багато речей та нюансів, які потребують деталізації в кожному випадку», – зазначила чиновниця.

Окрім того, Валентина Бартошик акцентувала на проблемах, з якими вже стикнулися працівники управління. Серед них – недосконале програмне забезпечення, яке не дозволяє приймати одну людину швидше, ніж за 40 хвилин.

«Необхідно оптимізувати ці речі, щоб обслуговування громадян було швидким та якісним. Це важливо», – сказала чиновниця.

Нагадаємо, 85% мешканців Львівщини позитивно оцінили якість надання адмінпослуг працівниками управління юстиції, а також висловили свої пропозиції щодо вдосконалення подальшої роботи.

ІА "Вголос": НОВИНИ