Як повідомляє Голос Америки, своїм неприємним досвідом екс-посол, який відвідував конференцію YES у Києві, поділився у Twitter.
Have to hand it to #Ukraine Int'l Airlines. Received email with questionnaire about flight. Filled out & sent. UIA site refused to accept. https://t.co/EgpKM9HLb1
— Steven Pifer (@steven_pifer) 17 вересня 2017 р.
«Рейс «Міжнародних авіаліній України» 423: немає місця для ніг, шалені ціни на зареєстрований багаж (checked bag fee), дають лише воду. Наступного разу полечу літаком Lufthansa, якщо навіть буде одна зупинка», - написав Пайфер.
Колишнього дипломата обурило і те, що сайт компанії не прийняв його відгук про пасажирський досвід.
«Маю віддати належне МАУ. Отримав від них імейл з опитуванням про політ. Заповнив його та відправив. Сайт «МАУ» відмовився його приймати», - зазначив Пайфер.
ІА "Вголос": НОВИНИ