Про це пише Fox News, посилаючись на джерела.

Компанія планує впровадити виробництво власних телешоу до кінця літа. Зазначають, що переговори тривають з Creative Artists Agency, United Talent Agency, William Morris Endeavor і International Creative Management Partners.

Як зазначають джерела, під час переговорів представники соціальної мережі висловили готовність надати бюджети у розмірі трьох мільйонів доларів за епізод.

Відеоконтент виключатиме сцени насильства, грубого гумору і політики, а також оголені сцени. Випускатимуть винятково сімейний формат.

Також компанія зацікавлена у виробництві малоформатного контенту тривалістю до 10 хвилин, імовірно, без сценарію, які б з'являлися у стрічці новин користувачів. Поставками такого наповнення для соцмережі займуться BuzzFeed, ATTN і Refinery 29.

ІА "Вголос": НОВИНИ