Соцмережа підписала угоду з владою штату Вашингтон, яка запроваджує зміни до рекламної платформи facebook, спрямованої на виключення реклами та оголошень з ознаками дискримінації.

Про це заявив у вівторок генеральний прокурор штату Вашингтон Боб Фергюсон, повідомило інформагентство Укрінформ за даними Reuters.

«Рекламна платформа Facebook дозволяла незаконну дискримінацію на основі расової приналежності, сексуальної орієнтації, інвалідності та релігії», - заявив у цьому зв'язку генпрокурор штату.

За його словами, угода стала завершенням 20-місячного розслідування генеральної прокуратури, ініційованого після того, як некомерційна організація ProPublica оприлюднила статтю про рекламне таргетування Facebook. Таким чином, зараз Facebook має внести зміни у свою рекламну політику протягом 90 днів.

У Facebook підтвердили угоду з владою штату, зауваживши, що це є частиною тривалого процесу, щоб переконатись у безпечності й чесності реклами, спрямованої на аудиторію соціальної мережі.

«Ми видалили тисячі категорій (реклами – ред.), пов'язаної з потенційно чутливими ознаками – расовими, етнічними, сексуальною орієнтацією та релігією», - заявили в компанії.

Раніше стало відомо, що соціальна мережа Facebook не видалятиме повідомлення, в яких заперечують Голокост.

ІА "Вголос": НОВИНИ