Facebook планує нововведення для політичної реклами через скандал з РФ

Facebook планує змінити підхід до політичної реклами і може внести зміни в механізм її публікації перед виборами губернаторів і в Конгрес США восени 2018 року.

Про це заявив головний технічний директор Facebook Майк Шрепфер, – пише Українська правда із посиланням на Reuters.

Зміни пов'язані зі скандалом з можливим втручанням Росії за допомогою соцмереж у президентські вибори США у 2016 році.

«Ми зараз активно працюємо над цим, компанія сфокусована на тому, щоб поліпшити все це на регулярній основі»,– сказав Шрепфер.

Він додав, що користувачі побачать «регулярні оновлення і зміни», але підкреслив, що вводити їх буде непросто, тому що Facebook не хоче задушити «законну мову» і через обсяг матеріалу на найбільшій в світі соцмережі.

«Ми багато інвестуємо в технічні рішення, тому що ми працюємо в безпрецедентних масштабах», – сказав Шрепфер.

Минулого місяця директор Facebook Марк Цукерберг заявив, що компанія почне ставитися до політичної реклами інакше, ніж до інших оголошень. Зокрема, внесуть зміни в те, щоб кожен міг бачити політичні оголошення, незалежно від того, на кого вони націлені.

Законодавці США почали вимагати введення правил в соцмережах. У зв'язку з цим головний операційний директор Facebook Шеріл Сандберг на цьому тижні проведе зустрічі у Вашингтоні.

Відзначається, що компанія також планує взяти на роботу тисячу людей для перевірки рекламних оголошень на їх відповідність умовам соцмережі.

Раніше в Facebook повідомили, що тіньова російська компанія, так звана «ферма тролів», відома своєю прокремлівською пропагандою, скуповувала і поширювала політичну рекламу під час президентської кампанії в США.

Представники Facebook повідомили, що вони простежили продаж реклами на загальну суму $100 тисяч. Було виявлено, що 3300 рекламних оголошень мали сліди, які вели саме до російської компанії.

Команда соцмережі тоді виявила 470 підозрілих і ймовірно фейковий фейсбук-акаунтів і сторінок, які, як вважають в Facebook, експлуатувалися за межами Росії, мали зв'язки з цією компанією і були залучені до публікації реклами.

Нині у США спецпрокурор Роберт Мюллер займається розслідуванням спроб втручання Росії в американські вибори 2016 року і того, чи мала зв'язки команда нинішнього президента США з Кремлем.

Сам Дональд Трамп неодноразово називав подібні звинувачення «полюванням на відьом».

 

«Вголос»

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

Загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Завантаження...
RedTram
http://joxi.ru/82Q4PW8IjpQ3Lm