Про це пише аналітик «Консалтингової групи А-95» Артем Куюн у «OilNews».

«На останньому тендері «Белоруснефти» «Барс» скупив майже всю суміш, що призначалася для України», – розповів «OilNews» знайоме з ситуацією оператор ринку.

Після цього 30 грудня на стелах моноблоків «Барса» з’явилась ціна 7 грн за літр. Відтак ціна за два тижні впала на 2,5 гривні, тоді як у крупних операторів – лише на 1,1-1,4 грн/л.

Двогривневий відрив від великих мереж практично вбиває конкурентні позиції великих мереж, а майбутнє підвищення акцизів лише погіршить ситуацію.

«Моноблоки, які торгують мимо каси, як не платили 5%, так і не будуть платити €0,042, тобто їхня перевага значно зросте. Ми ж скоро вичерпаємо останні ресурси для зниження», – вважає представник великої мережі АЗК в Україні. При цьому боротьба з нелегальними автозаправками в Києві затихла остаточно. Мер Києва Віталій Кличко більше не їздить по урочистим закриттям нелегальних заправок.

За різними даними, мережа «Барса» налічує від 45 до 50 АГЗП в Києві, причому фундамент успішного рітейлера був закладений ще при правлінні «кривавого режиму» в 2011-2012. Джерела на ринку пов’язують оператора, що має кременчуцькі коріння, з колишнім главою Державного управління справами Андрієм Кравцем.

Завдяки такій протекції за кілька років «Барс» успішно розвинув мережу нелегальних АГЗП в Києві та Київській області, наростивши її на піку до більше 90 об’єктів (пізніше від об’єктів на периферії було вирішено відмовитися, сфокусувавшись на ринку Києва). Міцно зміцнившись в нижчому ціновому сегменті ринку, а також завдяки регулярним цінових війн з конкурентами, «Барс 2000» швидко прибив клієнтуру.

Відмінною рисою «Барса» від більшості інших легальних і нелегальних моноблоків залишається стабільна система постачання. Саме вплив в оптовому сегмент дозволило «Барсу» в травні 2015 придавити ціни на стелі до собівартості закупівлі з метою задушити дрібних колег по «підпарканному» цеху.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ