У Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся тренінг – навчання для платників податків. Темою тренінг – навчання було: «Зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість». ГДРІ сектору податків і зборів з юридичних осіб Орищин Світлана Михайлівна повідомила, що наказом Міністерства фінансів України від 25.05.2016 №503 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (далі – наказ № 503) внесено зміни до деяких наказів Міністерства фінансів України, зокрема, до наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29 січня 2016 року за № 159/28289 (далі – наказ №21).

 

Як зазначено в пункті 4 наказу № 503, цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Наказ опубліковано 01.07.2016 у «Офіційному віснику України», № 49, ст.1762.

Підпунктом 2 пункту 1 наказу №503 затверджено Зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженої наказом №21 (далі – Зміни до наказу №21).

Відповідно до пункту 2 розділу VІІІ наказу №21 подання податкової звітності за формою, яка враховує зміни, внесені наказом № 503, вперше має здійснюватися за звітний період серпень 2016 року (граничний термін подання 20.09.2016), ІV квартал 2016 року (граничний термін подання 10.02.2017).

Змінами до наказу №21 у додатку 5 (Д5) до податкової декларації з податку на додану вартість з таблиці 1 виключені рядки «300000000000» та «500000000000» та з таблиці 2 – рядок «усього за основною ставкою та ставкою 7 %» (пункт 1 Змін до наказу № 21).

Викладено у новій редакції примітку «*» додатка 9 (Д9) до податкової декларації з податку на додану вартість (пункт 2 Змін до наказу № 21), а саме:

«* Дванадцять попередніх послідовних звітних (податкових) періодів сукупно. Для новоствореного платника – звітний податковий період».

У додатку 10 (Д10) до податкової декларації з податку на додану вартість у рядку 11.1 таблиці 2 слово та цифру «таблиці 1» змінено на слово та цифру «таблиці 2», а у рядку 11.1 таблиці 3 слово та цифру «таблиці 1» змінено словом та цифрою «таблиці 3» (пункт 3 Змін до наказу № 21).

Крім того, викладено в новій редакції додатки 2 (Д2) та 3 (Д3) до податкової декларації з податку на додану вартість (пункт 4 Змін до наказу № 21).

 

Повідомлення про прийняття працівника на роботу

 

Про подання повідомлення про прийняття працівника на роботу в Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області на тренінгу – навчанні для платників податків.

Завідувач сектору податків і зборів з фізичних осіб Костишин Андрій Степанович повідомив, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається до початку роботи працівника за формою згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015р. №413.

Таке повідомлення подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування одним із таких способів:

- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Державною фіскальною службою України розроблено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності», у якому платникам надана можливість сформувати Повідомлення про прийняття працівника на роботу, накласти електронно-цифровий підпис та направити його до Єдиного вікна податкової звітності.

 

Оформлення засобами телекомунікаційного зв'язку Договору про визнання електронних документів між платниками податків та органами ДФС

 

Нещодавно в Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся тренінг – навчання для платників податків.

ГДІ сектору обслуговування платників податків Моцяк Марія Михайлівна роз’яснила платникам особливості оформлення засобами телекомунікаційного зв'язку Договору про визнання електронних документів між платниками податків та органами ДФС.

Відповідно до вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851 «Про електронні документи та електронний документообіг» та №852 «Про електронний цифровий підпис», електронний документообіг здійснюється на підставі договорів, що визначають взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу.

Порядок укладання Договору про визнання електронних документів між платниками податків та контролюючими органами визначено Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 р. № 233, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.04.2008р. за № 320/15011 (далі - Інструкція). Платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення, засобу КЗІ, на підставі укладеного Договору з органом ДФС за основним місцем обліку, який надає право подавати електронні документи до будь-якого органу ДФС, в якому такий платник перебуває на обліку.

 

Текст примірного Договору визначено у додатку 1 до Інструкції.

 

Платник податків надсилає Договір засобами електронного зв'язку відповідно до затвердженого формату з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб. На Договір накладаються посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб, що мають право підпису (керівника, бухгалтера, печатки (за наявності)), здійснюється шифрування документа в електронному вигляді та направлення його до органу ДФС за основним місцем обліку.

 

Після надходження Договору в електронному вигляді автоматизованою системою ДФС проводиться його розшифрування, здійснюються перевірки електронних цифрових підписів, відповідності електронного документа затвердженому формату, даних директора, в особі якого укладається Договір, даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. За результатами таких перевірок формується перша квитанція про збереження документа. За результатами розгляду Договору органом ДФС платнику направляється друга квитанція.

Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу ДФС нові посилені сертифікати ЕЦП, цей договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.

Нові форми книг обліку розрахункових операцій

 

У Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся тренінг-навчання для платників податків, які застосовують реєстратори розрахункових операцій. Темою тренінгу-навчання було: «Нові форми книг обліку розрахункових операцій». ГДРІ сектору податків і зборів з фізичних осіб Кубрак Ігор Степанович поінформував, що  Державна фіскальна служба України листом від 05.08.2016 р. № 26665/7/99-99-08-01-03-17 повідомила про реєстрацію та використання нових форм книг обліку розрахункових операцій.

Нова форма книги обліку розрахункових операцій установлена Порядком реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» (далі – Наказ № 547).

Суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані книги КОРО за старою формою до першої із подій: закінчення КОРО, завершення строку служби або припинення застосування відповідного РРО, виникнення підстав для перереєстрації або скасування реєстрації книги.

Такі книги дозволяється перереєстровувати лише у перехідний період – протягом місяця після набрання чинності Наказом № 547. Після закінчення зазначеного терміну у разі виникнення підстав для перереєстрації книг ОРО, здійснюється реєстрація другої або наступної КОРО за новою формою.

При цьому, реалізуючи підакцизні товари, суб'єкти господарювання, які використовують КОРО за старою формою, здійснюють у них записи наступним чином:

1) у назвах граф 6, 7 КОРО за старою формою слід дописати знак «/» та відповідно слова «за ставкою акцизного податку», «сума акцизного податку»;

2) за наявності розрахункових операцій за товари підакцизної групи послідовно вносяться: - у графу 6 – суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою податку на додану вартість, «/», суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою акцизного податку; - у графу 7 – сума ПДВ», «/», сума акцизного податку.

Однак, враховуючи те, що ведення таким способом КОРО є незручним, ДФС України рекомендовано зазначеним суб’єктам господарювання звернутись до органу фіскальної служби за місцем реєстрації книги для реєстрації другої та наступної КОРО за новою формою. З причини зміни форми книги така реєстрація може бути здійснена у будь-який час.

У суб'єктів господарювання, діяльність яких не пов'язана з реалізацією підакцизних товарів, касові чеки, що друкуються РРО, не містять даних про акцизний податок та відповідні графи 7, 9 КОРО будуть не заповненими. Відповідно, зазначені суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані КОРО без внесення до них будь-яких змін, але лише до виникнення зазначених вище підстав для припинення використання книги.

 

Для платників податків Пустомитівського відділення Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся тренінг –навчання з питання адміністрування акцизного податку

 

У Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся тренінг – навчання для платників податків юридичних та фізичних осіб з питань адміністрування акцизного податку. ГДРІ сектору податків і зборів з юридичних осіб Продиус Наталія Романівна повідомила, що юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які здійснюватимуть реалізацію пального, відповідно до вимог підпункту 212.3.4. пункту 212.3 статті 212 Податкового кодексу України, підлягають обов’язковій реєстрації, як платники акцизного податку з реалізації пального контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального.

 

Також обговорювались питання щодо реєстрації платників акцизного податку, особливості електронного адміністрування реалізації пального, роз’яснення щодо подання та заповнення звітності з підакцизних товарів, для діючих та потенційних платників акцизного податку.

 

«Акцизну» декларацію вчились заповнювати правильно

 

Нещодавно у Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся тренінг – навчання для фізичних осіб-підприємців-платників акцизного податку з роздрібного продажу алкогольних та тютюнових виробів проведено практикум щодо правильності заповнення податкової декларації з цього податку. Провела тренінг – навчання ГДРІ сектору податків і зборів з юридичних осіб Продиус Наталія Романівна. Основними тезами були: як обчислювати базу оподаткування акцизним податком з роздрібної торгівлі алкогольними напоями (тютюновими виробами) для заповнення графи 3 додатку 6 до декларації акцизного податку; як при заповненні декларації акцизного податку слід поділяти алкогольні напої на лікеро-горілчану продукцію, виноробну продукцію, інші спиртові дистиляти, продукти з вмістом спирту етилового 8,5% об. одиниць та більше, пиво; скільки декларацій акцизного податку та додатків 6 потрібно подавати до контролюючого органу СГ роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів в декількох пунктах продажу (в т.ч. розташованих в населених пунктах з різними КОАТУУ), які обслуговуються в одному контролюючому органі, та яким чином в даному випадку заповнюється гр. 7 «Місцезнаходження пункту продажу товарів» загальної частини декларації; за яких умов у платника акцизного податку припиняється обов’язок з подачі декларацій та інші.

 

На тренінгу про електронні сервіси ДФС України

 

У Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся тренінг – навчання для платників податків, які започаткували свою підприємницьку діяльність, темою якого було ознайомити з електронними сервісами Державної фіскальної служби України.

ГДІ сектору обслуговування платників податків Моцяк Марія Михайлівна ознайомили платників податків із офіційним веб - порталом Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) де розміщено ряд електронних сервісів, які надають можливість економити робочий час. Під час практикуму платників повідомили про найактуальніші питання, щодо запроваджених змін до податкового законодавства, а саме: практичні моменти, що виникають в процесі ведення господарської діяльності та шляхи їх вирішення.

Марія Михайлівна наголосила, що електронні сервіси ДФС України є незамінними помічниками для платників податків. Користувачам відкривається безліч можливостей, зокрема оцінити податкові ризики діяльності з потенційними бізнес-партнерами, мати доступ до нормативних і інформаційних документів з питань оподаткування, скористатися загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом та отримати відповідні послуги, звітувати он-лайн, перевіряти документи на наявність помилок тощо, а головне - платник податків скоротить до мінімуму контакти з контролюючими органами та позбавиться необхідності додаткового візиту до податкової інспекції.

Учасникам заходу надали вичерпні відповіді на поставлені запитання та домовились продовжити практику проведення таких практичних зустрічей та тренінгів-навчань, оскільки таке навчання допоможе у веденні господарської діяльності.

 

Оформлення засобами телекомунікаційного зв'язку Договору про визнання електронних документів між платниками податків та органами ДФС

 

У Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся тренінг – навчання для платників податків.

 

ГДІ сектору обслуговування платників податків Моцяк Марія Михайлівна роз’яснила платникам особливості оформлення засобами телекомунікаційного зв'язку Договору про визнання електронних документів між платниками податків та органами ДФС.

 

Відповідно до вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851 «Про електронні документи та електронний документообіг» та №852 «Про електронний цифровий підпис», електронний документообіг здійснюється на підставі договорів, що визначають взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу.

 

Порядок укладання Договору про визнання електронних документів між платниками податків та контролюючими органами визначено Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 р. № 233, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.04.2008р. за № 320/15011 (далі - Інструкція). Платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення, засобу КЗІ, на підставі укладеного Договору з органом ДФС за основним місцем обліку, який надає право подавати електронні документи до будь-якого органу ДФС, в якому такий платник перебуває на обліку.

 

Текст примірного Договору визначено у додатку 1 до Інструкції.

Платник податків надсилає Договір засобами електронного зв'язку відповідно до затвердженого формату з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб. На Договір накладаються посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб, що мають право підпису (керівника, бухгалтера, печатки (за наявності)), здійснюється шифрування документа в електронному вигляді та направлення його до органу ДФС за основним місцем обліку.

Після надходження Договору в електронному вигляді автоматизованою системою ДФС проводиться його розшифрування, здійснюються перевірки електронних цифрових підписів, відповідності електронного документа затвердженому формату, даних директора, в особі якого укладається Договір, даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. За результатами таких перевірок формується перша квитанція про збереження документа. За результатами розгляду Договору органом ДФС платнику направляється друга квитанція.

Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу ДФС нові посилені сертифікати ЕЦП, цей договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.

 

Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся тренінг – начання щодо подання звітності з ЄСВ за новими формами

ГДРІ сектору податків і зборів з фізичних осіб Король Руслана В’ячеславівна Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області проведено для платників податків черговий тренінг - навчання. Зокрема, було повідомлено, що з 1 липня подаємо звітність з ЄСВ за новими формами.

Поінформовано присутніх, що наказом Мінфіну від 14.04.2016 року №441 викладений у новій редакції Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затверджений його наказом від 14.04.2015 року №435. Окрім того, оновлені форми звітності з ЄСВ.

Зокрема, в новій редакції викладено:

Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб і суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів (Форма № Д4);

Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб і суми нарахованого єдиного внеску (Форма № Д5);

Звіт про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь, що підлягають сплаті, та суми доплати до фіскальних органів (Форма № Д6);

Звіт про настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (Форма № Д7).

Вперше звітувати по єдиному внеску за новими формами необхідно, починаючи з 01.07.2016 року.

 

Практикум щодо змін до декларації з ПДВ

 

У Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся тренінг – навчання щодо заповнення податкової звітності з податку на додану вартість. ГДРІ сектору податків і зборів з юридичних осіб Орищин Світлана Михайлівна поінформувала платників, що з 1 липня 2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2016р. №503, яким внесено зміни до податкової звітності з податку на додану вартість, яка затверджена наказом Мінфіну від 28.01.2016р. №21, а саме:

Оновлено редакцію Додатку 2 «Довідка про суму від’ємного значення звітного (податкового) періоду, яке зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду» та Додатку 3 «Розрахунок суми бюджетного відшкодування» до податкової декларації з податку на додану вартість.

У Додатку 2 сума від’ємного значення ПДВ, що зараховується до складу податкового кредиту наступного періоду відтепер розшифровується лише за періодами виникнення (місяць та рік). Відповідно, інформація стосовно постачальників та оплати за товари чи послуги або до Державного бюджету не відображається. Така інформація відтепер декларуватиметься в таблиці 2, яка з’явилася в оновленому Додатку 3. У разі формування від'ємного значення за рахунок ввезення товарів на митну територію України у графі 2 таблиці 2 зазначається власний індивідуальний податковий номер платника ПДВ. Якщо від’ємне значення виникло внаслідок отримання від нерезидента послуг, місце постачання яких визначено на митній території України там має бути зазначено умовний ІПН "500000000000".

Нововведення теж стосуються додатків до декларації, а саме: змінено додаток 5, в якому вказуються розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів – виключено рядки "300000000000" та "500000000000" таблиці 1 та рядок "усього за основною ставкою та ставкою 7 %" таблиці 2. Суттєвими є зміни до додатку 9 до податкової декларації з податку на додану вартість, в якому сільськогосподарські товаровиробники обраховують питому вагу вартості сільськогосподарських товарів/послуг, поставлених протягом дванадцяти послідовних звітних періодів. Отож, до податкового періоду, за який проводиться обрахунок відтепер включаються дванадцять попередніх послідовних звітних (податкових) періодів сукупно, без урахування поточного звітного періоду. Також набув редакційних змін додаток 10 до податкової декларації з податку на додану вартість.

Платників податків фахівці ознайомили із офіційним веб - порталом Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) аби вони могли скористатися електронними сервісами вже завтра, які надають можливість раціонально використовувати та економити робочий час.

 

Як застосовувати старі та нові форми книг обліку розрахункових операцій

 

Нещодавно в Пустомитівському відділенні Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбувся тренінг – навчання для платників податків які застосовують реєстратори розрахункових операцій. Темою тренінг – начання було: «Нові форми книг обліку розрахункових операцій». ГДРІ сектору податків і зборів з фізичних осіб Кубрак Ігор Степанович поінформував: Державна фіскальна служба України листом від 05.08.2016 р. № 26665/7/99-99-08-01-03-17 повідомила про внесення змін до форм книги обліку розрахункових операцій (далі − книга ОРО) на реєстратор розрахункових операцій (далі − РРО) та книги обліку розрахункових операцій на господарську одиницю.

Нові форми названих книг установлені Порядком реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 920/29050 (далі – Наказ №547).

Зокрема, затверджені форми книг ОРО передбачають відображення загальної суми розрахунків (графа 5), суми розрахунків, що оподатковуються податком на додану вартість (графа 6), суми розрахунків, що оподатковуються акцизним податком (графа 7), суми податку на додану вартість (графа 8), суми акцизного податку (графа 9).

Отже у теперішній час перші, другі та наступні книги ОРО на РРО мають реєструватись виключно за новими формами.

З приводу можливості продовження застосування суб’єктами господарювання та перереєстрації книг ОРО на РРО, які були зареєстровані за формами, встановленими у додатку 1 до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 № 417, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 19.09.2013 за № 1618/24150, що втратив чинність, повідомляємо таке.

Пунктом 3 Наказу № 547 установлено, що вимоги до форми і змісту книг ОРО та розрахункових книжок у частині відображення інших податків (зборів), крім податку на додану вартість, не поширюються на здійснення у них записів про рух готівки та про суми розрахунків на підставі розрахункових документів, що друкуються РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення яких включені до Державного реєстру РРО, до набрання чинності цим наказом.

Виходячи із зазначеного, порядку та підстав для перереєстрації, скасування реєстрації, реєстрації другої та наступних книг ОРО на РРО, суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані книги ОРО на РРО за старою формою до першої із подій: закінчення книги ОРО, завершення строку служби або припинення застосування відповідного РРО, виникнення підстав для перереєстрації або скасування реєстрації книги. Такі книги дозволяється перереєстровувати лише у перехідний період – протягом місяця після набрання чинності Наказом №547. Після спливу зазначеного терміну у разі виникнення підстав для перереєстрації книг ОРО, здійснюється реєстрація другої або наступної книги ОРО на РРО за новою формою.

При цьому суб'єкти господарювання, діяльність яких пов'язана з реалізацією підакцизних товарів, в касових чеках яких обов’язковим реквізитом є дані про акцизний податок, використовуючи раніше зареєстровані книги ОРО (за старою формою) здійснюють у них записи наступним чином:

1) у назвах граф 6, 7 книги ОРО за старою формою слід дописати знак «/» та відповідно слова «за ставкою акцизного податку», «сума акцизного податку»;

2) за наявності розрахункових операцій за товари підакцизної групи послідовно вносяться:

у графу 6 – суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою податку на додану вартість, «/», суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою акцизного податку;

у графу 7 – сума ПДВ», «/», сума акцизного податку.

Водночас слід зауважити, що ведення у такий спосіб книги ОРО є не зручним, і ДФС України рекомендує зазначеним суб’єктам господарювання звернутись до органу ДФС за місцем реєстрації книги для реєстрації другої та наступної книги ОРО на РРО за новою формою. З причини зміни форми книги така реєстрація може бути здійснена у будь-який час.

У суб'єктів господарювання, діяльність яких не пов'язана з реалізацією підакцизних товарів, касові чеки, що друкуються РРО, не містять даних про акцизний податок та відповідні графи 7, 9 книги ОРО будуть не заповненими. Відповідно, зазначені суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані книги ОРО без внесення до них будь-яких змін, але лише до виникнення зазначених вище підстав для припинення використання книги.

 

Начальник Галицької ОДПІ

ГУ ДФС у Львівській області                                                       О.В.Парубій

 

ІА "Вголос": НОВИНИ