Причиною став технічний збій.
Про це повідомили на фейсбук-сторінці «Львівобленерго».
Відомо, що на цей час кол-центр не приймає дзвінки, фахівці компанії працюють над усуненням проблеми.
Таким чином, клієнтам рекомендують користуватись іншими дистанційними сервісами:
- вебсайт «Львівобленерго» (https://www.loe.lviv.ua/) — вся актуальна інформація для споживачів, можливість повідомити показник через вебчат, інформація про відключення, запис на прийом в центр обслуговування клієнтів;
- інтерактивна карта «Чому немає світла» на сайті «Львівобленерго» (https://poweroff.loe.lviv.ua/)— інформація про аварійні відключення та планові роботи, можливість повідомити про аварію (повідомлення скеровується у диспетчерську службу) та приєднатись до сервісів «Львівобленерго» у Viber/Telegram;
- чат-боти у Viber/Telegram (https://www.loe.lviv.ua/ua/viber_telegram) — інформація про аварійні відключення та планові роботи, можливість повідомити про аварію (повідомлення скеровується у диспетчерську службу), подати показник та дистанційно замовити послуги;
- «Персональний кабінет» (https://info.loe.lviv.ua/) — можливість подати показник та дистанційно замовити послуги.
Пресслужба «Львівобленерго» просить вибачення за тимчасові незручності.
Читайте також:
-
Вчора у Львові «замінували» аеропорт ім. Данила Галицького -
На Львівщині продовжує погіршуватись ситуація з COVID-19. За добу майже 1,9 тис. хворих -
На Золочівщині у пожежі загинув 89-річний пенсіонер
ІА "Вголос": НОВИНИ