Причиною став технічний збій.

Про це повідомили на фейсбук-сторінці «Львівобленерго».

Відомо, що на цей час кол-центр не приймає дзвінки, фахівці компанії працюють над усуненням проблеми. 

Таким чином, клієнтам рекомендують користуватись іншими дистанційними сервісами: 

  • вебсайт «Львівобленерго» (https://www.loe.lviv.ua/) —  вся актуальна інформація для споживачів, можливість повідомити показник через вебчат, інформація про відключення, запис на прийом в центр обслуговування клієнтів;     
  • інтерактивна карта «Чому немає світла» на сайті «Львівобленерго» (https://poweroff.loe.lviv.ua/)— інформація про аварійні відключення та планові роботи, можливість повідомити про аварію (повідомлення скеровується у диспетчерську службу) та приєднатись до сервісів «Львівобленерго» у Viber/Telegram; 
  • чат-боти у Viber/Telegram (https://www.loe.lviv.ua/ua/viber_telegram) — інформація про аварійні відключення та планові роботи, можливість повідомити про аварію (повідомлення скеровується у диспетчерську службу), подати показник та дистанційно замовити послуги;
  • «Персональний  кабінет» (https://info.loe.lviv.ua/) — можливість подати показник та дистанційно замовити послуги. 

Пресслужба «Львівобленерго» просить вибачення за тимчасові незручності.

Читайте також:

ІА "Вголос": НОВИНИ