Про це повідомив генеральний менеджер General Electric Transportation з питань поставок і логістики Девід Кокс в інтерв’ю «Економічній правді».
«Вартість (модернізації – ред.) варіюється, але це дешевше, ніж купівля нових локомотивів. Це може бути в діапазоні 50-60%», – сказав Кокс.
За його словами, модернізація забезпечує швидку і глибоку локалізацію порівняно з виробництвом нових локомотивів.
«У будь-якому випадку все залежить від фінальної угоди з погляду того, які компоненти будуть модернізовані. Точніше сказати важко. Ми ще не знаємо, який обсяг модернізації необхідний для старого парку локомотивів», – додав генеральний менеджер.
Кокс також повідомив, що нині ведуться переговори з приводу укладення угоди на модернізацію старих локомотивів.
ІА "Вголос": НОВИНИ