Американська компанія Google вирішила дещо змінити правила розміщення реклами на її сервісах.

Про це пише видання Deutsche Welle.

Зазначається, що відтепер необхідно буде посвідчувати свою особу та вказувати країну проживання.

Крім того, рекламодавцям доведеться надавати документи про реєстрацію бізнесу або іншу інформацію, яка дозволить визначити, хто вони і в якій країні працюють.

Таким чином користувачі, починаючи з цього літа, матимуть змогу перевірити, хто саме розмістив рекламу на платформах компанії.

Повідомляється, що спочатку нововведення поетапно запровадять в США, а пізніше і в усьому світі.

Проте у компанії підмітили, що для запровадження нових правил знадобиться декілька років.

Як писав "Вголос", Apple і Google будуть відстежувати контакти інфікованих коронавірусом людей.

ІА "Вголос": НОВИНИ