Перший експеримент стартує наприкінці цього року в п'яти містах країни, пише Еспресо за даними Phys.org.

«Ми розглядаємо варіант введення безкоштовного користування громадським транспортом для скорочення числа приватних автомобілів, – заявили три німецьких міністри верховному комісару ЄС з питань навколишнього середовища. – Ефективна боротьба із забрудненням повітря – першорядне завдання для Німеччини».

Ідея буде протестована найпізніше в кінці року в п'яти містах західної Німеччини, включаючи Бонн, Ессен і Мангейм.

До інших запропонованих на розгляд комісії ЄС заходів належить подальше скорочення викидів автобусів і таксі, створення зон низької емісії та підтримка сервісів каршерінгу.

Ці кроки необхідно зробити якомога швидше, тому що Німеччина, як і 8 інших найбільших країн - членів Євросоюзу, в тому числі Франція, Іспанія та Італія, не вклалися в терміни по скороченню рівня шкідливих викидів.

Верховний комісар ЄС з питань навколишнього середовища дав цим країнам додатковий час на надання звіту про вжиті заходи, або їм загрожує судовий розгляд в Європейському суді.

Загроза катастрофічної зміни клімату і шкоди здоров'ю людей через забруднення впливає більш ніж на 130 міст Європи, говориться в заяві ЄС. Це вже є причиною близько 400 000 смертей щорічно, а усунення медичних наслідків забрудненого середовища обходяться у 20 млрд євро на рік.

Громадський транспорт Німеччини користується великою популярністю з огляду на його ефективність і відносну дешевизну в порівнянні з іншими великими країнами Європи.

У 2017 році число пасажирських перевезень досягло 10,3 млрд, і буде потрібним серйозне планування, перш ніж переходити на безкоштовний проїзд. Глава Асоціації міст Німеччини Гельмут Деді вже заявив, що «чекає ясно сформульованої відповіді на питання, як буде фінансуватися безкоштовний транспорт».

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ