Про це йдеться у заяві на сайті банку.

«ПриватБанк» не надсилає своїм клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів… Також «Приватбанк» не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток», – повідомили в фінустанові.

Там зазначають, що за останні дні служба безпеки банку зафіксувала випадки шахрайських розсилань абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв'язатися за невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів.

Зазначається, що банк разом із операторами зв'язку вже заблокували номери шахраїв і передали інформацію до кіберполіції.

«За попередніми даними, шахрайське розсилання велося зловмисниками із Запоріжжя», – сказано в повідомленні.

У фінустанові зауважують, що всі комунікації банку з клієнтами, у тому числі через SMS, банк веде «виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700».

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ