Державний комітет телебачення і радіомовлення України 12 жовтня за результатами тендеру замовив ТОВ «Український інститут розвитку медіа» освітню кампанію за 2,50 млн грн.

Про це пишуть Наші гроші згідно даних системи «Прозорро».

Цьогоріч організують і проведуть освітню кампанію на тему «Чому НАТО? Засади і принципи діяльності НАТО та його роль у підтримці міжнародної безпеки».

Метою кампанії є інформування населення про можливості та перспективи, які відкривають євроатлантичну інтеграцію та утвердження підтримки членства України в НАТО, а цільовою аудиторією – військові, представники сфери освіти, викладачі, школярі, студенти, інтелігенція, представники ЗМІ, журналісти, представники національних меншин та місцеві лідери думок.

Зокрема створять і розмістять у зручний для аудиторії час на регіональних телеканалах та радіостанціях 12 областей вісім телепередач по 980 тис грн. і вісім радіопередач по 56 250 грн. загальним хронометражем 320 хвилин. Також передбачено виготовлення і поширення у громадських місцях і закладах освіти інформаційно-роз’яснювальних матеріалів: плакатів, листівок, буклетів і рекламно-сувенірної продукції.

Ціна угоди на третину нижча від очікуваної вартості закупівлі у 4,12 млн грн.

Фірма «Український інститут розвитку медіа» належить засновниці інтернет-видання «Реаліст» Олені Громницькій, яка була прес-секретаркою президента Леоніда Кучми.

Конкурентами на активних торгах були ТОВ «Д.Ж.Е.М.», ТОВ «Стратком», ТОВ «І’Комм», ТОВ «Євромедіа Компані» та ТОВ «Спецекспотрейд».

ІА "Вголос": НОВИНИ