Справу розглядала Австралійська комісія у справах конкуренції та споживачів. За даними органу, компанія Apple змушувала користувачів своєї продукції платити за усунення збоїв у роботі смартфонів та планшетів, які ставалися після оновлення операційної системи на iOS 9 2016 року. Про це повідомляє ТСН за даними Financial Review.

Планшети iPad та смартфони iPhone у деяких користувачів перестали працювати після того, як їх було оновлено. Виявилося, що оновлення повинно було протестувати, чи працював сканер відбитку пальця до того, як пристрій забрали з фабрики. Проте інформації про проведення такої перевірки користувачам надано не було.

Люди зверталися до третіх осіб для ремонту сканерів відбитку пальця на своєму пристрої, але після цього у них виникала «Помилка 53».

За повідомленням Комісії, представники Apple заявляли своїм користувачам, що вони не мають права на безкоштовний ремонт або заміну пристроїв, адже попередньо користувалися послугами третіх осіб для ремонту.

Тепер компанія зобов'язана виплатити 9 мільйонів австралійських доларів, а також провести співробітникам майстер-клас щодо вивчення прав споживачів.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ