Також активіст зазначив, що тариф комунального перевізника має бути нижчим, ніж приватний. Адже населення сплачує податки, а це автоматично покриває частину вартості проїзду.

До прикладу, у Києві справді так є. Приватні перевізники ставлять дорожчі тарифи, комунальні – менші. У Львові ж ринок перевезень дуже непростий. На ньому усього п'ять транспортних підприємств. Одне з них комунальне, чотири – приватні. Загалом – 53 маршрути. І на усіх тарифи одинакові.

Нагадаємо, у програмі «Правда. Розслідування» йшлося про те, що у Львові де-факто і де-юре немає жодного легітимного перевізника. Так, за словами депутата львівської міськради Валерія Веремчука, немає легального договору із перевізниками. Із деякими з них укладені лише тимчасові договори або договори, отримані на конкурсі. А конкурс скасований рішенням суду, тобто транспорт у Львові не мав би їздити взагалі.

Проект «Правда. Розслідування» виходить на телеканалі НТА з березня 2016 року. Подивитись програми можна на сайті телеканалу.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ