Через коронавірус поляки перейшли на веганську дієту. У період карантину все більше людей зацікавилися здоров’ям і шукали рішень у підтримці імунітету також у харчуванні, підбирали вегетаріанські дієти, частково або повністю відмовлялися від м'яса, повідомляє польське інтернет-видання Rzeczpospolita.

За останні роки поляки зацікавились рослинною їжею та ввели страви на основі рослин у свій щоденний раціон. Веганізм перестав бути елітною цікавістю і став розумним вибором, здоровою і збалансованою дієтою. Експерти, які заохочують людей їсти менше м'яса, відзначають зв’язок між промисловим землеробством та зміною клімату, а також вважають, що веганство зменшує ризик спалаху наступної пандемії.

За результатами досліджень понад 40 % поляків змінили свої харчові звички під час пандемії, і кожен четвертий принаймні обмежив споживання м'яса, а також вводив рослинні замінники або обмежував споживання молочних продуктів у своєму раціоні.

Минулорічний звіт про харчові тенденції показав, що 1 мільйон поляків у віці 18–65 років не їдять м’ясо, а 2 мільйони починають обмежувати його споживання, а зараз ця тенденція прискорюється. Саме тому на полицях магазинів почало з'являтися більше різноманітних продуктів рослинного походження, адже попит на них зріс. Наприклад, продаж гумусів Go Vege зріс аж на 40%.

Власники та директори польських фірм, які виробляють продукти рослинного походження, вважають, що обмеження тваринного білка можна розглядати як спосіб боротьби з кліматичною кризою, прояв співчуття до тварин, бажання захистити своє здоров'я, а також як елемент запобігання подальшій пандемії .

Разом з тим процес виробництва веганської продукції є більш вимогливим, ніж традиційних молочних продуктів тваринного походження. Планування виробництва є важчим, проте й потенціал на ринку та продаж веганських продуктів почав зростати.

«З початку 2020 року інтерес до рослинних продуктів зріс вдвічі, порівняно з 2019 роком, поділився досвідом директор сертифікації V-Label Polska Перемислав Хойницький. - Також зростає інтерес до веганської продукції кондитерських та хлібобулочних виробів та напоїв».

ІА "Вголос": НОВИНИ