Про це інформує прес-служба летовища.

В аеропорту нагадали, що керівництво КП МА «Київ» і компанії «Мастер-Авіа» 19 годин утримували у власних кабінетах без засобів зв'язку та можливості координувати роботу аеропорту.

«Таким чином була заблокована робота як комунального підприємства, так і приватної компанії «Мастер-Авіа», що займається розвитком й обслуговуванням аеропорту», – йдеться в повідомленні.

Через дії НАБУ запобігти аварії, що сталася з літаком авіакомпанії Bravo за рейсом «Анталія – Київ», стало неможливо.

«Під час посадки в сильну грозу літак із 169 пасажирами на борту викотився за межі злітно-посадкової смуги. Ситуація ускладнювалася підвищеною загрозою вибуху: на борту літака перебувало 4 тонни авіаційного пального. У цей час керівництво аеропорту, яке, по суті, перебувало в заручниках у силовиків, не мало можливості вжити відповідних до погодної ситуації заходів. Завдяки злагодженій роботі рятувальних служб аеропорту ситуацію вдалося втримати під контролем і в результаті інциденту ніхто не постраждав», – повідомили у летовищі.

Така ситуація трапилася вперше за 94 роки діяльності аеропорту.

«Команда аеропорту «Київ» вважає своїм обов'язком попередити, що в разі повторного блокування роботи об'єкта силовими структурами з метою гарантування безпеки пасажирів і екіпажів обслуговування рейсів буде призупинено. Пріоритетом для підприємства залишиться безпека пасажирів», – попередили у аеропорту.

Нагадаємо, 14 червня, ввечері в аеропорту «Київ» ім. Сікорського літак авіакомпанії Bravo Airways із 169-ма пасажирами на борту під час приземлення викотився за злітно-посадкову смугу.

У авіакомпанії, яка забезпечувала переліт із Анталії, пояснили, що посадка літака здійснювалася в тяжких погодних умовах.

Клієнти авіакомпанії також залишали доволі критичні відгуки про справність літака. Вони наголошують, що борт вже старий і не отримував якісного обслуговування.

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ