«При розробці і виробництві ми застосуємо нові матеріали, такі як карбонова нитка і алюмінієвий сплав. Вони дозволять знизити вагове навантаження, підвищити енергетичну ефективність», — розповів журналістам Цяо Фен — старший інженер «Чанчуньскої компанії залізничного транспорту», передає УНН з посиланнням на China Daily.

За словами китайського інженера, новий поїзд дозволить знизити середнє споживання енергії на пасажира на 10% в порівнянні з нинішніми передовими локомотивами, що розвивають швидкість до 350 км/год.

«CRRC також планує поставляти ці поїзди на експорт», — додав фахівець.

Локомотив випробують на відрізку залізничної ділянки Пекін-Шеньян, який планується підготувати для нового складу до кінця 2019 року.

ІА "Вголос": НОВИНИ