Про це власкору «Вголосу» стало відомо під час засідання комісії міськради з питань генерального планування, будівництва, архітектури та благоустрою, житлово- комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження.
Голова комісії Андрій Козюра повідомив, що мешканці будинку звернулись до міськради через відсутність гарячої води у помешканнях. Він поцікавився, чи змінилася ситуація тепер. Представниця ініціативної групи Валентина Кравчук розповіла, що наразі вода є, але вона з'являється лише після 8-9 години.
«Хотілося, щоб вона була з 7-ї, коли діти йдуть у школу. Ці проблеми виникли після того, як відключали воду влітку на профілактику. Учора, у вихідний, до обіду була літня вода», – обурилась лучанка.
Натомість заступник директора ДКП «Луцьктепло» з комерційних питань Віктор Мельник наголосив, що з насосами, які качають воду, усе добре і воду у помешкання лучан подають нормальної температури.
«Мають бути розповітрювачі – і вода буде нормальної температури. Це ЖЕК №3 не виконує своїх функцій, мав би встановити такі прилади», – сказав посадовець.
У підсумку комісія вирішила доручити ЖЕКу №3 та ДКП «Луцьктепло» вирішити ситуацію протягом семи днів.
ІА "Вголос": НОВИНИ