Про це повідомив кореспондент «Вголосу».

Зокрема, ухвала передбачає погодити ЛКП «Львівавтодор» додатковий кредит від Європейського банку реконструкції та розвитку, що передбачає залучення коштів на продовження трамвайного маршруту №4 до Сихова, включаючи будівництво колій та лінії електропостачання, проектування доріг, управління дорожнім рухом та інші пов’язані компоненти з ЛКП «Львівавтодор», включно з додатковими інвестиційними компонентами: ремонт колектора, мосту та будівництво з’їзду.

Обсяг та валюта додаткового кредиту – 6 млн євро. Загальна сума кредиту становить 12 млн євро. Термін, на який продовжується кредит з 2015 року, – 9 років, з пільговим періодом 1 рік. Схема погашення кредиту – шістнадцятьма рівними (або максимально рівними) платежами кожні шість місяців після завершення пільгового періоду.

Відсоткова ставка за користування залученими коштами складається з двох частин.

Базис відсоткової ставки, що розраховується на основі шестимісячної Міжбанківської ставки Єврозони (Euribor). Маржа 5,75% на рік, з можливістю підвищення до 6% або зниження залежно від кредитного рейтингу міста та досягнення позичальником показників тарифів, коефіцієнта поточної ліквідності, коефіцієнта борг/EBITDA, коефіцієнта обслуговування боргу, що задовольняє ЄБРР, але не нижче від 3,75%.

Як відзначають у «Свободі», проблеми з трамваєм на Сихів свідчать про некомпетентність Садового та його команди.

Нагадаємо, оціночна вартість проекту «Трамвай на Сихів» становить 25 850 000 євро та містить такі компоненти: кредит Європейського банку реконструкції та розвитку – 12 000 000 євро, грант Європейського банку реконструкції та розвитку – 5 000 000 євро, місцевий внесок – 8 850 000 євро. Сума додаткового кредиту, який надають позичальнику, становить 6 000 000 євро.

Нагадаємо, без заміни колектора на вул. Угорській увесь проект «Трамвай на Сихів» опинився під загрозою зриву.

ІА "Вголос": НОВИНИ