Про це у інтерв'ю «Вголосу» розповів координатор ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.

«Якщо думати стратегічно, то у Львові велику перспективу має електротранспорт і саме його варто розвивати. У нас розгалужена його мережа.  Але у міській раді чомусь вирішили, що потрібно робити акцент на автотранспорті. І зараз місто у цій галузі починає нарощувати свою частку на ринку маршрутних перевезень. Але якщо думати логічно, то для нормального функціонування електротранспорту Львову не вистачає всього лише 50-60 тролейбусів. Хтось Львівській міській раді заважає замість 120 маршруток купити ці тролейбуси. До прикладу, інтервал руху 12 тролейбуса Левандівку зараз становить  орієнтовно 12-20 хвилин. Адже туди зазвичай їздить 4-5 машин, хоча в ідеалі мало б бути 10-11. І от, якби інтервал руху на кожному тролейбусному маршруті був 5-8 хвилин, то, вочевидь, цей транспорт був би популярним. І якщо місто забезпечить належну кількість трамваїв та тролейбусів, то люди їздитимуть електротранспортом, оскільки це зручніше та дешевше», – наголосив Святослав Товстига.

Повну версію тексту читайте за посиланням: Великий колапс: коли у Львові зупиниться громадський транспорт.

 

«Вголос»

 

ІА "Вголос": НОВИНИ