Тернополянка Олександра Струмчинська разом із канадським стартап-інкубатором StartupSoft вже запустила опитування щодо нової мережі, пише nv.ua.

«Перед тим як інвестувати капітал і час в розробку даного продукту, потрібно пересвідчитись в потребі. Якщо до 1 червня кількість підпиcників досягне 50,000+, StartupSoft розробить продукт протягом 4-х місяців», - повідомляється наразі на офіційному сайті ukrainians.co

Таким чином, реєстрація на ukrainians.co є певним варіантом онлайн-голосування за необхідність такої мережі.

«На хвилі останіх подій, пов'язаних із ВК, зараз ми разом із канадською IT-компанією StartupSoft почали роботу над розробкою нової української соціальної мережі. Перший етап був запущений 17 травня. Ми взяли хороший темп і за 15 годин отримали понад 2000 заявок за активної підтримки лідерів думок», - підкреслила НВ розробник проекту ukrainians.co, Олександра Струмчинська.

Наразі проект підтримали 59356 людей.

«Основною складністю для реалізації цієї соціальної мережі може стати довіра людей, оскільки на ринку до нас було багато провальних проектів, які не змогли виконати обіцяного», - підкреслила НВ Олександра Струмчинська.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ