Як повідомив юрист, який представляє інтереси «Atlasjet Україна», Андрій Гук, рішення суд прийняв вчора, передає портал «Avianews». 

Він скасував всі пункти протоколу комісії з формування і реалізації держполітики з експлуатації повітряних ліній, які стосувалися «дочки» турецького авіаперевізника.

3 липня комісія незначно обмежила число рейсів МАУ за маршрутами Київ-Стамбул (з 16 до 14 рейсів на тиждень) і Одеса-Тель-Авів (з 7 до 5 на тиждень) і передала невикористовувані частоти «Atlasjet Україна».

Однак Державіаслужба відмовилася оформляти документи на видані маршрути, а МАУ подала позов на Мінінфраструктури з вимогою скасувати всі пункти протоколу комісії, якими «Atlasjet Україна» виділялися не тільки права на спірні лінії, але і на інші 12 маршрутів.

За словами Гука, судове рішення не вступило в законну силу, іAtlasjet Україна має намір подати апеляцію.

Авіаперевізник раніше анонсував відкриття рейсів у вересні, проте не зміг цього зробити через відсутність документів на міжнародні маршрути. Зараз у Atlasjet Україна оформлені права лише на внутрішні рейси.

Маршрути, прав на які позбавили турецьку компанію: Київ-Тбілісі, Київ-Москва, Київ-Санкт-Петербург, Київ-Стамбул, Київ-Ербіль, Львів-Стамбул, Одеса-Москва, Одеса-Стамбул, Одеса-Тель-Авів, Донецьк-Стамбул, Харків-Стамбул, Херсон-Стамбул,

Вінниця-Стамбул та Вінниця-Тель-Авів. 

ІА "Вголос": НОВИНИ