Про це у розмовній студії «Правди. Наживо» розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

За його словами, північна об'їзна дорога поверне Львів на перехрестя торгових шляхів, адже новий транспортний коридор поєднає Гданськ із Одесою. Також дорога розвантажить трасу Київ-Чоп.

«Цього року ми починаємо концесійний проект платної дороги Львів-Краківець, оголошуємо тендерні процедури…Північна об’їзна навколо Львова, можливо, також буде платною, а, можливо, зробимо це за ресурси державного бюджету, але вся необхідна документація повинна бути завершена в цьому році», – додав мінінфраструктури.

Загалом, на його переконання, Львівщині на стан доріг скаржитись нічого, адже їх таки ремонтують: «За підсумками минулого року на ремонт автомагістралей було витрачено понад 3 мільярди гривень. У цьому році це теж буде значна сума за рахунок дорожнього фонду».

Також із міністром обговорили і ситуацію з потягами Львівщини. За його словами, навести лад на «Укрзалізниці» – нелегко. «За те, щоб на «Укрзалізниці» панував порядок і компанія була прозорою і ефективною, я борюся практично із першого дня призначення мене на посаду міністра. Поки що нічого зробити не можу, бо політичні опоненти мають набагато більшу вагу, ніж я. І досі розглядають «Укрзалізницю» як дійну корову для корупційних схем», - пояснив Володимир Омелян.

Також він зазначив, що «Укрзалізниця» початково була орієнтована на вантажні перевезення. «Пасажир – це було щось таке надоїдливе, непотрібне…є, немає – яка різниця. Ми переконуємо, що пасажир може генерувати прибуток, що клієнт, у разі його задоволення, дасть достатнє кешфлоу для самої компанії», – додав міністр.

Втім, попри це, «Укрзалізниця», на його думку, має попит серед українських громадян. Особливо, якщо йдеться про обласні сполучення.

«Приміські перевезення мають дещо іншу статистику. У всьому світі вони є дотаційні, в усьому світі є формула, за якою залізничні компанії і місцеві органи влади знаходять компенсаційні механізми для того, щоб ці перевезення були дешеві. В Україні вони наддешеві – ми доходимо до абсурду, електричка коштує дешевше, ніж автобус», – додав міністр.

На його переконання, серед проблем – і слабкий контроль потоку пасажирів, адже близько 50% людей не купують квитків.

Втім, вирішенням ситуації, на думку міністра, повинні займатись місцеві органи влади, які повинні знайти формулу компенсації витрат залізниці. 

«Якщо знайдете механізм, тоді залізниця зможе провести ремонти цих вагонів, хоч вони і після цього не відповідають європейським стандартам…», – пояснив Володимир Омелян.

Більше – у відео. Прямі ефіри «Правди. Наживо» дивіться щобудня о 19.00 на телеканалі НТА.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ