[media=135073,135074,135075] 

Про це повідомляє кореспондент «Вголосу».

Міськрада необхідність будівництва паркінгу аргументує так: біля університету на хідниках паркується понад 100 авто; введення плати за паркування змінить ставлення до використання особистого авто; машини, припарковані поряд з університетом, забирають пішохідний простір у мешканців; паркінг біля університету дозволить зменшити проблему паркування на прилеглих вулицях тощо.

Позиція ж університетської спільноти – протилежна: будівництво паркінгу загрожує руйнацією будівлі університету та порушує природо-охоронне законодавство; скупчення значної кількості автомобілів та зменшення кількості зелених насаджень загрожує екологічному стану довкілля тощо.

У міськраді також вважають: якщо не збудувати вищезгаданий паркінг, у Львові загостриться транспортний колапс, зокрема у центрі міста. В університеті переконані – зведення паркінгу спричинить ускладнення руху для транспорту та пішоходів під час проведення робіт, а також перешкоджатиме навчальному процесу.  

Відтак під час дискусії противники ідеї будівництва також наголосили, що паркінг потрібно спорудити не у центрі, а на підходах до нього. Оскіkьки туди з’їжджатимуть усі авто з навколишніх вулиць, що спричинить додаткове навантаження на територію. Та й загалом будівництво призведе до загибелі парку біля університету.   

Головний архітектор міста Юліан Чаплінський зазначив: «Я пропоную між міськрадою та університетом, залізницею, залізничною лікарнею і управлінням поліції домовитися: ми не їздимо на роботу на автомобілі. І ми зробимо пішохідною зону від площі Григоренка до готелю «Дністер». І не треба паркінгу. Будуть їздити тільки на велосипедах».

Згодом після суперечки  із противниками будівництва паркінгу Чаплінський покинув приміщення.

Представники університету й надалі наполягали: будівництво паркінгу на площі перед університетом неможливе. Натомість представники міськради  хотіли почути, за яких умов воно стане можливим.

Проректор з науково-педагогічної роботи Львівського національного університету імені Івана Франка Ярослав Гарасим резюмував: «Ви на початку сказали, що наша дискусія мала б випрацювати спільне бачення. Але Чаплінський слухає себе коханого і йде. Це вже втретє. Хочу сказати категорично: Львівський національний університет проти паркінгу».

ІА "Вголос": НОВИНИ