Даний маршрут є новим напрямом «Шовкового шляху» та альтернативою, яка дозволить перенаправити вантажопотоки у східному напрямку в обхід території Росії. Він включає паромні переправи Чорного та Каспійських морів (Іллічівськ - Батумі і Алят - Актау-Порт) і має стати конкурентним в порівнянні з традиційним сухопутним маршрутом, пише прес-центр Мінінфраструктури.

Для організації курсування поїзду Міністерство інфраструктури, ПАТ «Українська залізниця» та Координаційний Комітет Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту провели значну та кропітку роботу ще у 2015 році. Включення України у «Великий Шовковий шлях» було вперше зафіксовано в українсько-китайському міжвідомчому протоколі.

Можливості проекту Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту були презентовані потенційним відправникам ще 16 листопада 2015 року на роуд-шоу та 3 грудня 2015 року на Міжнародному форумі «З’єднуючи Європу та Азію: новий погляд на формування системи трансконтинентальних маршрутів» (м. Одеса).

Для запуску контейнерного поїзду були узгоджені технологія, прискорені терміни доставки, тарифні умови, визначені оператори поїзду. Демонстраційний рейс стане відкриттям альтернативного шляху доставки вантажів з України до країн Середньої Азії. Орієнтовний склад контейнерного поїзду становитиме 20 вагонів.

Нагадаємо, з 4 січня 2016 року Російська Федерація повністю зупинила транзит товарів з України через свою територію. 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ