Про це повідомляє Держкіно на своїй сторінці у Фейсбук
У рамках роботи стенду проводяться заходи, спрямовані на просування України на міжнародному кіноринку та налагодження співпраці з іноземними партнерами: на плазмі постійно демонструються трейлери українських фільмів, роздаються друковані презентаційні матеріали та проводяться зустрічі.
Цьогорічний дизайн стенду оформлений в мінімалістичному стилі, що є близьким для фестивальних кіл європейських країн. Головним мотивом стала пунктирна лінія, яка символізує дорогу, умовний шлях до України.
Європейський кіноринок є одним із найважливіших місць зустрічі професіоналів у сфері кіноіндустрії: виробників, дистрибуторів, покупців, сейлз-агентів, організаторів фестивалів та кіноринків, тож представлення на ньому України є необхідним для просування українського кіно закордоном.
Фінансування і організація роботи стенду та проведення інших заходів здійснюється спільними зусиллями Держкіно та провідними гравцями кіноіндустрії нашої країни.
Працюватиме Український стенд до 23-го лютого.
ІА "Вголос": НОВИНИ