Про це в коментарі «Вголосу» розповів доцент кафедри рухомого складу та колії Львівської філії Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту Ярослав Болжеларський.

За його словами, тема є актуальною, бо рухомий склад залізниці є складним об’єктом з великою кількістю систем та елементів.

«Відмова або пошкодження у будь-якій з цих систем призводить до несправності рухомого складу залізниці, а в найгіршому випадку – до катастрофи. Як показує практика, у більшості випадків слідчі та суди не мають спеціальних знань у галузі залізничного транспорту, тому ставлять перед експертом питання про технічний стан одиниці рухомого складу – локомотива, вагона, дрезини – загалом, без уточнення об’єкта дослідження. А це може стати причиною некоректних у змістовному плані висновків», – пояснив науковець.

Він також сказав, що у Львові працює єдина в Україні група судових експертів у цій галузі, яка може поділитися власним досвідом і спільно із зарубіжними колегами виробити алгоритм дій, який дозволить правильно трактувати висновки відмови чи пошкодження рухомого складу залізниці.

Програма конференції «Безпека руху і наукові засади експертних досліджень транспортних пригод та інженерних споруд» передбачає роботу таких секцій: «Сучасні проблеми експертних досліджень», «Перспективи впровадження технічних засобів безпеки руху у структурі «Укрзалізниці», «Експертні дослідження транспортних засобів», «Дослідження інженерних споруд та елементів інфраструктури».

Планують, що в роботі конференції візьмуть участь представники Європейської мережі інститутів судових експертиз (ENFSI), провідні науковці України та країн ЄС, а також представники «Укрзалізниці» та міністерств.

ІА "Вголос": НОВИНИ