[media=135050,135051,135052] 

Про це йдеться на сайті «Кримського мосту».

«Формування верхньої будови колії йде від одного берега до іншого: від Тамані до Керчі. У цьому відмінність залізничного мосту від автодорожнього. Залізничні колії будуються послідовно: господарські склади, які укладають рейки, просуваються вперед уже готовими залізничними коліями», – йдеться в повідомленні.

Загалом росіяни повинні прокласти 38 км колійної решітки, сформувати основу з 90 тисяч кубів щебеню, а також виконати по 43 зрівняльних стики на кожному з двох шляхів мосту.

Кримський міст розрахований нібито на рух поїздів масою 7100 тонн. При цьому передбачений проектом температурний діапазон верхньої будови колії – від мінус 27 до плюс 57 градусів. Окупанти впевнені, що пасажирські поїзди розвиватимуть швидкість до 120 кілометрів на годину, а вантажні – 80.

Нагадаємо, ЄС запровадив санкції проти осіб, причетних до незаконного будівництва Керченського мосту.

Як повідомлялось, 15 травня Путін в окупованому Криму офіційно відкрив автомобільну частину так званого «Кримського мосту», очоливши колону вантажівок на КАМА.

Зазначимо, що секретар РНБО Олександр Турчинов заявив, що зведення Росією моста через Керченську протоку в окупований Крим створює загрози національній безпеці України.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ