Відповідну інформацію оприлюднено на Lowcost.ua.

Зазначається, що більшість рейсів скасовано на зимовий період – з осені 2018 року до весни 2019 року. 

Як йдеться у повідомленні, якщо рейс скасований, то система бронювання Wizz Air автоматично замінить його на подібний напрямок. Проте також наявна можливість отримати компенсацію за скасований рейс або обрати потрібний рейс самостійно.

Також компанія готова повернути власникам квитків на скасовані рейси 120% від вартості квитка, які надалі можна витратити на придбання квитків на інші напрямки.

Наразі авіакомпанія не коментує, чим спровоковані такі дії.

На сайті wizzair.com можна перевірити, чи не потрапив ваш рейс під скасування.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ