Про це розповів директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов, - передає Громадське.

За його словами, інформація зазначена на інформаційних табличках, які є на кожному майданчику Києва.

«Така практика є нормальною для більшості європейських міст. В Україні норма закріплена законодавчо, та, на жаль, користуючись необізнаністю населення пакувальники вимагали плату за паркування навіть у вихідні», — сказав Симонов.

«У нас є 212 паркувальних майданчиків, 6 тисяч машиномісць. На мільйон транспортних засобів, які в’їжджають до Києва цього дуже мало. Але ми забрали тіньову готівку, яка була на вулицях, кошти йшли невідомо куди, тепер отримуватимемо більше нових коштів в бюджет, на які будуватимемо нові паркомісця», — розповів Сергій Симонов. 

Нині в Києві працює 87 паркоматів, оптимальна кількість — 700. Окрім паркоматів, оплату можна здійснювати через чотири різних мобільних додатки, SMS-повідомлення, погодинні, денні, місячні талони в кіоску. 

На базі центру організації та безпеки дорожнього руху вже підготували 10 інспекторів, які курсуватимуть у центральній частині міста (вулиці Пушкінська, Хмельницького, Прорізна). Вони одягнені в спеціальну форму, мають нагрудні відеокамери, які працюють у режимі онлайн.

Інспектори повинні інформувати киян про оплату паркування та видавати попередження через порушення правил дорожнього руху. Таких інспекторів планують підготувати ще 50. 

«На першому етапі буде багато складнощів, бо немає важелів, немає закону, нам не допомагає поліція, у нас немає можливості виписати штраф. Ми робимо перший крок і хочемо розраховувати на сумлінність киян», — прокоментував Сергій Симонов.

У майбутньому в столиці планують запровадити єдиного оператора Київпарктрансервіс, інспектори скануватимуть номери машин і перевірятимуть чи оплатив водій паркувальне місце.

Як писав «Вголос», з 10 серпня столиця переходить лише на безготівкову оплату паркування.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ