Про це повідомив кореспондент «Вголосу».

Як зазначила начальник відділу промоції Марта Іванишин, перелік складався на основі роботи з близько 40 громадськими організаціями. Зокрема, право безкоштовно розміщувати рекламу отримало й громадське об'єднання «Самопоміч» і приватне підприємство «Дік-Арт» на промоцію своїх фестивалів, які давно стали комерційними.

Соціальну рекламу впродовж року розміщуватиме й багато виконавчих органів ЛМР, зокрема, управління молоді, сім'ї та спорту департаменту гуманітарної політики, управління охорони здоров'я, управління охорони історичного середовища та інші.

Окрім того, різноманітні громадські організації: «На часі», «Пласт», «Спільнота взаємодопомоги «Оселя», Громадська ініціатива «Місто, дружнє до собак» та багато інших. А соціальні бігборди розміщуватимуть, на кшталт: «Моя підтримка - це моя сім'я», «Пласт - це стиль життя», «В здоровому тілі - здоровий дух», «Ставай сильнішим щодня!», «Збережімо Львів для нащадків» тощо.

ІА "Вголос": НОВИНИ