Як повідомляє ZN.ua, таку думку висловив доктор філологічних наук, професор Георгій Почепцов.

Він розповів, що за статистикою 43% користувачів дивляться в свої смартфони вже через п'ять хвилин після пробудження. 10% користувачів смартфонів звертаються до них 5427 раз на день. Загалом користувач 2617 раз намагається побачити щось нове.

Експерт вважає, що у людей виник новий тип залежності, яка називається FOMO – fear of missing out. Вона полягає в боязні не знати того, що знають інші.

«Однотипні процеси є і в фейсбуці. Людина стежить за лайками під своїми постами, оскільки кожен чужий лайк несе позитив, причому і самі лайки були придумані, щоб розкріпачити емоції тих, хто їх ставить. А потім інформація про людину продається і купується, оскільки бізнес і політтехнологи навчилися її використовувати», – додав експерт.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ