Відповідна домовленість вже досягнута, пише Bloomberg.
У наступному році Nestle буде використовувати бренд Starbucks у своїх кавових машинах Nespresso і Dolce Gusto. Таким чином, компанія хоче повернути собі лідерство на кавовому ринку США, де її конкуренти потіснили з JAB Holding Co.
Тепер же, як зазначив в офіційній заяві компанії її виконавчий директор Марк Шнайдер, Nestle сподівається збільшити кількість потенційних споживачів, зібравши разом три основних бренди у світі кави Starbucks, Nescafe і Nespresso.
«Угода з Starbucks дозволяє Nestle тримати JAB на відстані. Вона дозволяє Nestle набирати масштаби в США, які досі були її слабким місцем», – прокоментував рішення аналітик Жан-Філіп Берча. Він додав, що ціна може здатися дорогою, але інвестиції можуть окупитися вже протягом трьох-чотирьох років.
ІА "Вголос": НОВИНИ