Про це пише New York Times.
Видання вважає, що Кремль намагається унеможливити завоювання «Оскару» двома документальними фільмами, «які йому не подобаються».
Один з них, «Останні люди в Алеппо» сирійського режисера Фераса Файяда, став мішенню для російської пропаганди одразу після торішньої прем'єри.
Фільм назвали «промоцією Аль-Кайди» та почали «масові інформаційні атаки» на знімальну групу.
«Вони постійно атакують та звинувачують. А я не хочу, щоб людей, які працюють зі мною, мою команду, звинувачували через мене», – каже Файяд.
Режисер скаржиться на те, що він неодноразово зазнавав атак тролів у соцмережах, та вважає, що російська кампанія має на меті дискредитувати його фільм в очах американських кіноакадеміків.
Крім того, групу сирійських волонтерів White Helmets, яка допомагала під час фільмування, на російському ТБ називають «поплічникаим терористів», які начебто планують «провокацію з використанням хімічної зброї» в Сирії.
Брайян Фогель, режисер іншої документальної стрічки «Ікар» про державну програму допінгу в Росії, був змушений чотири рази змінювати розташування продакшн-студії, використовувати одноразові телефони та постійно переховувати головного персонажа – колишнього голову російської антидопіногової агенції Григорія Родченкова через спроби спостереження та погрози життю.
«Я боюсь за нього, і я знаю, що всі з нас, хто багато робив для того, аби захистити його, також стурбовані», – каже пан Фогель.
За словами експерта Ендрю Вайсса, «брудні медіакампанії» з використанням атак в соціальних мережах є «стандартною операційною процедурою», яку Росія використовує проти своїх уявних ворогів.
Тому Григорій Родченков та його захисники «нервуються небезпідставно», адже «критики пана Путіна помирали раптово та у жорстокий спосіб», пише видання.
ІА "Вголос": НОВИНИ